Промо та звітні відео для House of Europe
Опис:
House of Europe — програма, що підтримує професійний і творчий обмін між українцями та їхніми колегами в країнах Європейського Союзу. Програмою керує Goethe-Institut в Україні, а Британська Рада, Французький Інститут та Чеські центри — партнери консорціуму проєкту.
Вже за перший рік роботи House of Europe запустили понад 20 напрямків — від грантів міжнародної співпраці для культурних проєктів до літніх таборів.
В рамках річного обслуговування House of Europe нашим завданням було створити 12 документальних відео про ключові напрямки, проєкти та події. Через карантинні обмеження ми розробили і додатковий формат — діджитал/онлайн-відео. В них ми поєднували zoom-інтерв’ю, моушн-графіку, скрінкасти онлайн-подій тощо.
Ми забезпечували повний цикл виробництва відео, а також адаптацію для різних платформ.
Зокрема, ми створили відео для таких проєктів:
- Хататон — домашній онлайн-хакатон креативних індустрій, до якого долучилося понад 1000 учасників;
- Опера Chornobyldorf від NOVA OPERA — спільна українсько-австрійська постановка, прем’єра якої відбулась у Мистецькому арсеналі.
- Creative Business Academy — навчальна програма для креативних підприємців з потужним міжнародним складом лекторів і менторів;
- Фестиваль House of Europe — фестиваль креативності, підприємництва та інновацій, що відбувся в Рівному.